מוקד המראות ונחיתות

מעוניינים לברר האם הטיסה שלכם יוצאת בזמן? רוצים לדעת מתי הטיסה שאתם מקבלים את פניה מגיעה בדיוק? בעידן בו אנו חיים, ברור שאין צורך להגיע עד לנמל התעופה בן גוריון בשביל זה.

מוקד ההמראות והנחיתות של נתב'ג, כמו גם אתר האינטרנט שלו, יכולים לספק את המידע החיוני הזה בזמן אמת.

על מוקד ההמראות והנחיתות

מוקד ההמראות והנחיתות של נתב'ג, אם כן, הוא הכתובת בה ניתן לקבל מידע על כל מה שצפוי להתרחש בשדה התעופה הלאומי של מדינת ישראל. בדרך זו, ניתן לדעת את לוח הטיסות המלא, וכן לקבל עדכונים על נחיתות או המראות קרובות בטווח של 24 שעות קדימה.

בין השאר, מדובר כאן על שעת תחילת הטיסה, משך הטיסה הצפוי, שעת הנחיתה המיועדת והסטטוס שלה: האם טיסה יצאה לדרך, או שמא היא נדחית או אפילו מבוטלת לחלוטין, תהא הסיבה לכך אשר תהא.

כאן, כבר יש להדגיש כי רשות שדות התעופה אינה אחראית למידע המוצג באתר האינטרנט או המענה הטלפוני, אשר נמסר על ידי חברות התעופה. כך, אי דיוקים ייתכנו לחלוטין, גם אם המציאות מראה שאלה נדירים באופן יחסי.

שירותים אחרים במוקד

מוקד ההמראות והנחיתות של נתב'ג, יש לציין, מבוסס על מענה אוטומטי, הניתן בהתאם להקשת המספרים של המטפלנים אליו. המידע ניתן בשפות העברית, האנגלית והערבית, 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע (למעט יום כיפור, בו שדה התעופה סגור). המעוניינים במענה אנושי, יכולים ליצור קשר עם מודיעין נמל התעופה בן גוריון, אשר מספר הטלפון שלו מופיע מטה.

מעבר לקבלת אותו מידע חיוני לגבי לוחות הזמנים, מציע מוקד ההמראות והנחיתות של נתב'ג גם מספר שירותים חשובים נוספים.

ראשית, זהו המקום בו ניתן לברר אודות אבידות ומציאות אשר נותרו או נמצאו בשדה התעופה, וכן לאתר כבודה מכל סוג. שלוחה נוספת של המוקד נועדה להעניק מידע על חניות, היסעים והסדרי תחבורה לנמל התעופה וממנו, ביקורות דרכים ומידע הנוגע לבעלי מוגבלויות מסוגים שונים.

דרכי התקשרות

מודיעין נמל התעופה בן גוריון:

טלפון: 03-9755555 או 6633*.

מוקד המראות ונחיתות:

טלפון: 03-9723333.

דילוג לתוכן