ויאוליה (לשעבר קונקס)

מוקד טלפוני:

ויאוליה (לשעבר קונקס)

מוקד טלפוני:

חברת Veolia Transportation הצרפתית נחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום התחבורה הציבורית: צי כלי הרכב שלה עומד על לא פחות מאשר כ-30,000 אוטובוסים ואלפי רכבות, ואלה חולשים על הכבישים והמסילות של למעלה מ-100 מדינות. בישראל, פועלת החברה תחת השם "ויאוליה ישראל" (או "קונקס").

בתחילת שנות ה-2000, החליט משרד התחבורה להעביר חלק מקווי הנסיעה של אגד לחברות אחרות. המטרה המוצהרת ברפורמה זו הייתה פתיחת שוק התחבורה הציבורית בישראל לתחרות, מה שמצופה היה שיביא לירידת מחירים. ויאוליה ישראל החלה לפעול בשנת 2003, בעקבות צעד זה, ומאז התפתחתה בשיעור משמעותי.

המכרזים הראשונים בהם זכתה החברה היו להפעלת קווי התחבורה באשכול אשדוד-יבנה, כמו גם בטבריה. ב-2006 זכתה החברה במרכז להפעלתם של הקווים באשכול תל אביב – נהריה. בסופו של דבר, בוטלה זכייה זו עקב פגמים במכרז. אשכול נוסף שנמצא בתחומי הפעילות של ויאוליה ישראל, החל משנת 2010, הוא לוד.


מוקד שירות לקוחות - 1900-72-1843

ב-2007, החליפה ויאוליה ישראל את חברת מרגלית בתפעול קווים באזור מודיעין ומכבים-רעות. היא תפעלה את הקו הזה, עד שהפסידה במרכז נוסף, בשנת 2012, לחברת קווים. בקיץ 2013 הפסיקה ויאוליה ישראל לבצע נסיעות באשכול מודיעין.

כיום, פעילות ויאוליה ישראל נעשית ביותר ממאה קווים, אשר משרתים יחדיו כ-20 מיליון נוסעים מדי שנה. הקווים פועלים במספר איזורי פעילות, על פי הפירוט הבא:

  • אשדוד – קווים בינעירוניים
  • יבנה – קווים עירוניים ובינעירוניים
  • טבריה והצפון – קווים עירוניים ובינעירוניים
  • לוד – קווים עירוניים ובינעירוניים

בנוסף על כל אלה, מתפעלת ויאוליה ישראל את מערך סיטיפס, הלא היא הרכבת הקלה בירושלים. שירות אחר שהיא מציעה ללקוחותיה הוא נסיעות מיוחדות.


שירות הלקוחות כל החברות 1900-72-1843

בספטמבר 2013, רכשה חברת אפיקים את פעילותה של ויאוליה ישראל. בחודשים הקרובים, צפויה אפיקים להתחיל ולחלוש על קווי האשכולות שצוינו מעלה, ולהוציא למעשה את ויאוליה ישראל משדה משחק זה.

מאפייני החברה

כלל הנסיעות של החברה נעשות באוטובוסים חדישים וממוזגים, הכוללים טכנולוגיות שונות, ועומדים בסטנדרטים גבוהים של בטיחות ואיכות הסביבה. החל משנת 2009, מבססת ויאוליה ישראל את נסיעותיה על כרטיסי "רב קו", שמחליפים את כרטיסי הנייר. הנסיעה בקווי החברה הינה בתעריף רגיל לתחבורה הציבורית.

החברה מאפשרת לרכוש כרטיסיות שבועיות או חודשיות במחיר מוזל, וכן מציעה הנחות קבועות לבני נוער ולאזרחים ותיקים. עבור אוכלוסיית הסטודנטים, עומדת האפשרות לרכוש כרטיס חופשי-חודשי, סמסטריאלי או שנתי, בהנחה של עשרות אחוזים, וזאת באחד מאשכולי הפעילות של ויאוליה ישראל. באמצעות כרטיס זה, זכאי הסטודנט גם להנחה של כ-50% בנסיעות בכל אמצעי התחבורה הציבורית האחרים.

בויאוליה ישראל מועסקים מאות עובדים. נהגי החברה הינם מיומנים, ומאחוריהם ניסיון של עשרות שנים על ההגה.

פרטי יצירת קשר

כתובת משרד ראשי: קניון הסיטי, שדרות בגין, פינת שדרות הרצל.

מוקד שירות לקוחות: 6686* או 052-9996686 (פועל 24 שעות ביממה).

מוקד תלונות: 08-8620622.

פקס: 08-8679402.

האתר אינו קשור ואינו פועל מטעם החברות המופיעות בו. חלק ממספרי הטלפון הינם מספרי פרמיום המהווים שירות שיחת פרמיום בעלות רגילה למשתמש ובתוספת של 50 אג' לדקת שיחה.


האתר אינו קשור ואינו פועל מטעם החברות המופיעות בו. חלק ממספרי הטלפון הינם מספרי פרמיום המהווים שירות שיחת פרמיום בעלות רגילה למשתמש ובתוספת של 50 אג' לדקת שיחה.

ניהול הקמה וקידום omedia.co.il
כל הזכויות וזכויות היוצרים שמורות לבעלי האתר אין לעשות כל שימוש בתוכן | תנאי שימוש